Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3229
Название: Роль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери
Авторы: Лендєл, Олег Дмитрович
Ключевые слова: маркетинг
конкурентоспроможність підприємств
туристично-рекреаційні сфери
Дата публикации: 2015
Издательство: Карпатська вежа
Описание: Лендєл О. Д. Роль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери / О. Д. Лендєл // Інвестиційно-інноваційні засади розвитку національної економіки в ринкових умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / Гол. редколегії Лендєл М.А. - Ужгород-Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - С. 440-442
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3229
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lendyel_Tezy_2015.pdfРоль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери637.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.