Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛендєл, Олег Дмитрович-
dc.contributor.authorМагурська, Ж.Ф.-
dc.date.accessioned2019-05-16T09:06:47Z-
dc.date.available2019-05-16T09:06:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3226-
dc.descriptionЛендєл О. Д. Маркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні / О. Д. Лендєл, Ж. Д. Магурська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія Економіка : Збірник наукових праць. - Ужгород : Ужгородський національний університет, 2012. - Випуск 35. Частина 1. - С.129-137en_US
dc.description.abstractВ статті досліджуються передумови та особливості застосування маркетингового стратегічного планування розвитку туристично-рекреаційного комплексу на регіональному рівні. Основна увага приділена аналізу існуючої системи управління розвитком,визначенонапрямки, роль та завдання маркетингової діяльності в реалізації стратегії. В практичному аспекті, для застосування маркетингового стратегічного планування запропоновано процес здійснення такого планування на галузевому та регіональному рівнях.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherУжгородський національний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингове стратегічне плануванняen_US
dc.subjectрегіональний маркетингen_US
dc.subjectтуристично-рекреаційний комплексen_US
dc.titleМаркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівніen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lendyel_Mahurska_st_2012_NVUzNU.pdfМаркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні2.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.