Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3226
Название: Маркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні
Авторы: Лендєл, Олег Дмитрович
Магурська, Ж.Ф.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингове стратегічне планування
регіональний маркетинг
туристично-рекреаційний комплекс
Дата публикации: 2012
Издательство: Ужгородський національний університет
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджуються передумови та особливості застосування маркетингового стратегічного планування розвитку туристично-рекреаційного комплексу на регіональному рівні. Основна увага приділена аналізу існуючої системи управління розвитком,визначенонапрямки, роль та завдання маркетингової діяльності в реалізації стратегії. В практичному аспекті, для застосування маркетингового стратегічного планування запропоновано процес здійснення такого планування на галузевому та регіональному рівнях.
Описание: Лендєл О. Д. Маркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні / О. Д. Лендєл, Ж. Д. Магурська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія Економіка : Збірник наукових праць. - Ужгород : Ужгородський національний університет, 2012. - Випуск 35. Частина 1. - С.129-137
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3226
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lendyel_Mahurska_st_2012_NVUzNU.pdfМаркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні2.82 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.