Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220| Название: | Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії |
| Авторы: | Розман, Ірина Іллівна |
| Ключевые слова: | парадигма освітньо-наукова парадигма синтезований синергетичний підхід сутнісні аспекти |
| Дата публикации: | 2019 |
| Издательство: | Canada |
| Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядаються питання щодо значення парадигмального підходу у педагогіці. Зауважено на неприпустимості давати суб'єктивну оцінку парадигмі. Закцентована увага на значенні науково-методологічного інструментарію до вивчення педагогічних персоналій в історичні ретроспективі. |
| Описание: | Розман І. І. Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - № 30. - С. 140-142. |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220 |
| Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ROZMAN_SYNERGISTIC_APPROACH.PDF.pdf | Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії | 728.36 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.