Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220
Название: Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії
Авторы: Розман, Ірина Іллівна
Ключевые слова: парадигма
освітньо-наукова парадигма
синтезований синергетичний підхід
сутнісні аспекти
Дата публикации: 2019
Издательство: Canada
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються питання щодо значення парадигмального підходу у педагогіці. Зауважено на неприпустимості давати суб'єктивну оцінку парадигмі. Закцентована увага на значенні науково-методологічного інструментарію до вивчення педагогічних персоналій в історичні ретроспективі.
Описание: Розман І. І. Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - № 30. - С. 140-142.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ROZMAN_SYNERGISTIC_APPROACH.PDF.pdfСинергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії728.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.