Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220| Title: | Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії |
| Authors: | Розман, Ірина Іллівна |
| Keywords: | парадигма освітньо-наукова парадигма синтезований синергетичний підхід сутнісні аспекти |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | Canada |
| Abstract: | У статті розглядаються питання щодо значення парадигмального підходу у педагогіці. Зауважено на неприпустимості давати суб'єктивну оцінку парадигмі. Закцентована увага на значенні науково-методологічного інструментарію до вивчення педагогічних персоналій в історичні ретроспективі. |
| Description: | Розман І. І. Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - № 30. - С. 140-142. |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220 |
| Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ROZMAN_SYNERGISTIC_APPROACH.PDF.pdf | Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії | 728.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.