Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220
Titel: Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії
Autoren: Розман, Ірина Іллівна
Stichwörter: парадигма
освітньо-наукова парадигма
синтезований синергетичний підхід
сутнісні аспекти
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: Canada
Zusammenfassung: У статті розглядаються питання щодо значення парадигмального підходу у педагогіці. Зауважено на неприпустимості давати суб'єктивну оцінку парадигмі. Закцентована увага на значенні науково-методологічного інструментарію до вивчення педагогічних персоналій в історичні ретроспективі.
Beschreibung: Розман І. І. Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - № 30. - С. 140-142.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ROZMAN_SYNERGISTIC_APPROACH.PDF.pdfСинергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії728.36 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.