Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220| Titel: | Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії |
| Autoren: | Розман, Ірина Іллівна |
| Stichwörter: | парадигма освітньо-наукова парадигма синтезований синергетичний підхід сутнісні аспекти |
| Erscheinungsdatum: | 2019 |
| Herausgeber: | Canada |
| Zusammenfassung: | У статті розглядаються питання щодо значення парадигмального підходу у педагогіці. Зауважено на неприпустимості давати суб'єктивну оцінку парадигмі. Закцентована увага на значенні науково-методологічного інструментарію до вивчення педагогічних персоналій в історичні ретроспективі. |
| Beschreibung: | Розман І. І. Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - № 30. - С. 140-142. |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220 |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ROZMAN_SYNERGISTIC_APPROACH.PDF.pdf | Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії | 728.36 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.