Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220
Title: Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії
Authors: Розман, Ірина Іллівна
Keywords: парадигма
освітньо-наукова парадигма
синтезований синергетичний підхід
сутнісні аспекти
Issue Date: 2019
Publisher: Canada
Abstract: У статті розглядаються питання щодо значення парадигмального підходу у педагогіці. Зауважено на неприпустимості давати суб'єктивну оцінку парадигмі. Закцентована увага на значенні науково-методологічного інструментарію до вивчення педагогічних персоналій в історичні ретроспективі.
Description: Розман І. І. Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - № 30. - С. 140-142.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ROZMAN_SYNERGISTIC_APPROACH.PDF.pdfСинергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії728.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.