Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorБарна, Христина Василівна-
dc.contributor.authorЛюбченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2019-05-15T06:47:54Z-
dc.date.available2019-05-15T06:47:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3213-
dc.descriptionЧекан, О. І. Види та способи використання інноваційних технологій в умовах модернізації навчального процесу ВНЗ / О. І. Чекан, Х. В. Барна, І. І. Любченко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.126-128en_US
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано науково-методичні основи щодо використання інноваційних технологій майбутніми вихователями дітей дошкільного віку в умовах модернізації навчального процесу ВНЗ. Визначено теоретичні засади проблеми інформатизації освіти, основну мету та завдання засобів і методів використання інноваційних технологій майбутніми вихователями дітей дошкільного віку в умовах модернізації навчального процесу вищого навчального закладу. Виділено типи навчальних занять з використанням інноваційних технологій, обгрунтовано висновки з проведеного дослідження.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectінформаційна культураen_US
dc.subjectінформаційна компетентністьen_US
dc.subjectмодернізація навчального процесуen_US
dc.titleВиди та способи використання інноваційних технологій в умовах модернізації навчального процесу ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chekan_Barna_Types_and_methods.pdf.pdfВиди та способи використання інноваційних технологій в умовах модернізації навчального процесу ВНЗ840.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.