Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3187
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorРосола, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2019-05-13T07:34:34Z-
dc.date.available2019-05-13T07:34:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3187-
dc.descriptionРосола У. В. Маркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу / У. В. Росола // Модернізація національної системи управління державним розвитком: виклики і перспективи : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (16 листопада 2018 р.). - Тернопіль, 2018. - С. 232-234en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherТернопільen_US
dc.subjectмаркетинг у соціальних мережахen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectсоціальний медіа маркетингen_US
dc.titleМаркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесуen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
ROSOLA_MARKETING_ SOCIAL_NETWORKS.PDF..pdfМаркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу733.73 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!