Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3187
Titel: Маркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу
Autoren: Росола, Уляна Василівна
Stichwörter: маркетинг у соціальних мережах
інформаційні технології
маркетинг
соціальний медіа маркетинг
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: Тернопіль
Beschreibung: Росола У. В. Маркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу / У. В. Росола // Модернізація національної системи управління державним розвитком: виклики і перспективи : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (16 листопада 2018 р.). - Тернопіль, 2018. - С. 232-234
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3187
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ROSOLA_MARKETING_ SOCIAL_NETWORKS.PDF..pdfМаркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу733.73 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.