Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3185
Назва: Міжпредметна інтеграція у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти
Автори: Кертис, Наталія Володимирівна
Фізер, Еріка Карлівна
Ключові слова: міжпредметна інтеграція
освітній процес
підготовка фахівців дошкільної освіти
дисципліни природничо- математичного циклу
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті проведено ретроспективний аналіз практики використання міжпредметних зв’язків, з’ясовано сутність поняття «міжпредметна інтеграція». Авторами розкрито особливості міжпредметної інтеграції навчальних предметів «Основи природознавства» і «Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку» у гуманітарно-педагогічному коледжі в процесі фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.
Опис: Кертис, Н. В. Міжпредметна інтеграція у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти / Н. В. Кертис, Фізер Е. К. // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.93-96
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3185
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kertys_Fizer_Interdisciplinary_integration.pdf.pdfМіжпредметна інтеграція у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти867.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.