Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3184
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРосола, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2019-05-13T06:41:25Z-
dc.date.available2019-05-13T06:41:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3184-
dc.descriptionРосола У. В. Використання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи / У. В. Росола // Перспективи розвитку управлінських систем у соціальній та економічній сферах України: теорія і практика : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених і студентів (27 листопада 2018р.). - Київ, 2018. - С. 62-64en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectпідприємстваen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетингові інструментиen_US
dc.subjectмаркетингова політика комунікаційen_US
dc.titleВикористання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризиen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ROSOLA_MARKETING_ COMMUNICATIONS.PDF.pdfВикористання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи1.05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.