Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3168
Title: | Освітнє спрямування національних і міжнародних програм розвитку в системі вищої інженерної освіти країн Центрально-Східної Європи |
Authors: | Бокша, Наталія Іванівна |
Keywords: | вищі навчальні заклади інженерна освіта операційні програми освітня діяльність міжнародне наукове співробітництво |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Вінниця |
Abstract: | У статті розглянуто проблематику функціонування національних та міжнародних програм розвитку в країнах Центрально-Східної Європи, спрямованих на оптимізацію вищої інженерної освіти. Визначено, що провідні університети цих країн, які здійснюють підготовку фахівців у галузі легкої промисловості, є активними учасниками програм і фондів, фінансування яких дозволяє адміністрації, викладачам та студентам вищих навчальних закладів ралізувати проекти за освітнім, науковим та організаційно-управлінським напрямами. Установлено, що значна частка дофінансування за рахунок коштів Європейського Союзу здійснюється за проектами, що стосуються підвищення якості підготовки спеціалістів як одного із стратегічних пріоритетів розвитку європейської спільноти. |
Description: | Бокша Н. І. Освітнє спрямування національних і міжнародних програм розвитку в системі вищої інженерної освіти країн Центрально-Східної Європи / Н. І. Бокша // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія". - Вінниця, 2017. - Вип. 52. - С.174-180 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3168 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Boksha_EDUCATIONAL_ORIENTATION.PDF..pdf | Освітнє спрямування національних і міжнародних програм розвитку в системі вищої інженерної освіти країн Центрально-Східної Європи | 894.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.