Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3165
Назва: Партнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки
Автори: Яров, Тетяна Коріївна
Ключові слова: школа
сім’я
співпраця школи та сім’ї
виховання особистості дитини
сімейне виховання
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми, що виникають на сучасному етапі в спільній роботі школи та сім’ї в умовах їх соціального партнерства; описано причини, що впливають на співпрацю названих соціальних інститутів. Визначено роль держави та школи в контексті сучасної освітньої й соціальної політики та нормативно-правового забезпечення стосовно взаємодії школи та сім’ї. Досліджено, що втілення принципу гуманізації навчання і виховання має на меті взаємопроникнення сімейного і суспільного виховання. Важливо, коли педагоги і батьки є однодумцями, тому в складних сучасних умовах сім’ї потрібна систематична і кваліфікована допомога школи. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.
Опис: Яров, Т.К. Партнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки / Т.К. Яров // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С. 49-52
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3165
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yarov_Partnership.pdf.pdfПартнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки857.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.