Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3165
Название: Партнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки
Авторы: Яров, Тетяна Коріївна
Ключевые слова: школа
сім’я
співпраця школи та сім’ї
виховання особистості дитини
сімейне виховання
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто проблеми, що виникають на сучасному етапі в спільній роботі школи та сім’ї в умовах їх соціального партнерства; описано причини, що впливають на співпрацю названих соціальних інститутів. Визначено роль держави та школи в контексті сучасної освітньої й соціальної політики та нормативно-правового забезпечення стосовно взаємодії школи та сім’ї. Досліджено, що втілення принципу гуманізації навчання і виховання має на меті взаємопроникнення сімейного і суспільного виховання. Важливо, коли педагоги і батьки є однодумцями, тому в складних сучасних умовах сім’ї потрібна систематична і кваліфікована допомога школи. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.
Описание: Яров, Т.К. Партнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки / Т.К. Яров // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С. 49-52
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3165
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Yarov_Partnership.pdf.pdfПартнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки857.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.