Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3163
Назва: Організаційно-педагогічні передумови становлення педагогічної освіти Закарпаття наприкінці ХVIII - у першій половині ХІХ століття
Автори: Човрій, Софія Юліївна
Ключові слова: педагогічна освіта
освітні реформи
монархія Габсбургів
Угорське королівство
Закарпаття
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему зародження та еволюції педагогічної освіти Закарпаття наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ століття. У досліджуваний період Закарпаття належало до Угорського королівства, яке перебувало у складі монархії Габсбургів. Імператриця Марія Терезія й уряд Австрії з метою зміцнення центральної влади і впливу держави на освіту в 70-х роках XVIII століття приступили до проведення шкільної реформи. Дана реформа відіграла значну роль у піднесенні рівня освіти Угорщини, в тому числі й Закарпаття. Завдяки реформі в 1793 році при Ужгородській «нормальній» школі починається підготовка вчителів для народних шкіл, що заклало фундамент педагогічної освіти краю.
Опис: Човрій, С. Ю. Організаційно-педагогічні передумови становлення педагогічної освіти Закарпаття наприкінці ХVIII - у першій половині ХІХ століття / С. Ю. Човрій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.46-49
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3163
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chovriy_Organisational_and_Pedagogical.pdf.pdfОрганізаційно-педагогічні передумови становлення педагогічної освіти Закарпаття наприкінці ХVIII - у першій половині ХІХ століття884.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.