Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФізеші, Октавія Йосипівна-
dc.date.accessioned2019-05-08T06:47:57Z-
dc.date.available2019-05-08T06:47:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3162-
dc.descriptionФізеші, О. Й. Архівні джерела про діяльність початкових шкіл Закарпаття другої половини ХІХ - першої половини ХХ століття / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.43-46en_US
dc.description.abstractОб’єктивність історико-педагогічного дослідження забезпечує ретельне вивчення архівних джерел, які містять важливу інформацію щодо діяльності початкових шкіл Закарпаття. З урахуванням особливостей історико-територіальних змін, які відбувалися в Закарпатті впродовж другої половини ХІХ – першої половини ХХ століття, дослідження становлення та розвитку початкової школи Закарпаття крізь призму архівних джерел здійснено за періодизацією: І етап - розвиток початкової школи Закарпаття періоду перебування в складі Австро-Угорщини (1848 – 1919 рр.); ІІ етап – освітні здобутки та перебудова початкової школи Закарпаття Чехословацького періоду (1919 – 1938 рр.); ІІІ етап - діяльність початкових шкіл періоду угорського підпорядкування Закарпаття (1939 – 1944 рр.).en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectархівні джерелаen_US
dc.subjectЗакарпаттяen_US
dc.titleАрхівні джерела про діяльність початкових шкіл Закарпаття другої половини ХІХ - першої половини ХХ століттяen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fizeshi_Archival_sources.pdfАрхівні джерела про діяльність початкових шкіл Закарпаття другої половини ХІХ - першої половини ХХ століття862.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.