Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3149| Назва: | Проблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики |
| Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
| Ключові слова: | історія педагогіки історія освіти педагогічна думка педагогіча компаративістика педагогічна біографістика філософія освіти педагогічна персоналія |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Дрогобич |
| Короткий огляд (реферат): | Устатті здійснено історіографічний аналіз студій, що персоніфікують розвиток зарубіжної освіти і педагогічної думки в контексті розвитку української педагогічної біографістики. На основі розгляду узагальнювальних праць, наукової і навчально-методичної літератури, дисертацій з історії розвитку зарубіжної педагогіки, філософії освіти, філософсько-педагогічної думки у країнах Європи і США за доби Античності, Середньовіччя, Нового і Новітнього часу визначено провідні тенденції і здобутки, прогалини цього наукового досвіду. Показано міждисциплінарний характер досліджень з означеної проблематики, які здійснені в галузях історії педагогіки, педагогічної компаративістики, педагогічної біографістики, філософії освіти та на перетині цих та інших галузей знань. |
| Опис: | Розман І. І. Проблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики / І. І. Розман // Молодь і ринок : науково-педагогічний журнал. - Дрогобич, 2018. - № 11(166). - С. 109-113 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3149 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ROZMAN_PEDAGOGICAL_ COMPARTTVTSTIC.PDF.pdf | Проблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики | 2.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.