Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3149
Название: Проблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики
Авторы: Розман, Ірина Іллівна
Ключевые слова: історія педагогіки
історія освіти
педагогічна думка
педагогіча компаративістика
педагогічна біографістика
філософія освіти
педагогічна персоналія
Дата публикации: 2018
Издательство: Дрогобич
Краткий осмотр (реферат): Устатті здійснено історіографічний аналіз студій, що персоніфікують розвиток зарубіжної освіти і педагогічної думки в контексті розвитку української педагогічної біографістики. На основі розгляду узагальнювальних праць, наукової і навчально-методичної літератури, дисертацій з історії розвитку зарубіжної педагогіки, філософії освіти, філософсько-педагогічної думки у країнах Європи і США за доби Античності, Середньовіччя, Нового і Новітнього часу визначено провідні тенденції і здобутки, прогалини цього наукового досвіду. Показано міждисциплінарний характер досліджень з означеної проблематики, які здійснені в галузях історії педагогіки, педагогічної компаративістики, педагогічної біографістики, філософії освіти та на перетині цих та інших галузей знань.
Описание: Розман І. І. Проблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики / І. І. Розман // Молодь і ринок : науково-педагогічний журнал. - Дрогобич, 2018. - № 11(166). - С. 109-113
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3149
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ROZMAN_PEDAGOGICAL_ COMPARTTVTSTIC.PDF.pdfПроблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики2.34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.