Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3145| Назва: | Компетентнісний підхід як напрям удосконалення вищої педагогічної освіти |
| Автори: | Молнар, Тетяна Іванівна Микуланинець, А. В. |
| Ключові слова: | компетентність майбутній учитель початкових класів професійна підготовка освітня парадигма |
| Дата публікації: | 2018 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті порушується питання компетентнісного підходу в освіті. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці; окреслено теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованої освіти; узагальнено погляди науковців щодо трактування понять «підхід», «компетентнісний підхід», «компетенція», «компетентність» у світлі сучасної освітньої парадигми, визначено сутнісний зміст, взаємозв’язки та характер цих понять; акцентовано увагу на важливості компетентнісного підходу у підготовці майбутнього вчителя початкових класів. |
| Опис: | Молнар, Т. І. Компетентнісний підхід як напрям удосконалення вищої педагогічної освіти / Т. І. Молнар, А. В. Микуланинець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.33-35 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3145 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Моlnar_Competence_approach.pdf.pdf | Компетентнісний підхід як напрям удосконалення вищої педагогічної освіти | 855.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.