Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3144
Title: | Педагогічні традиції хореографічного мистецтва: історичний контекст |
Authors: | Ленд'єл-Сяркевич, Антоніна Антонівна Пуйова, Валентина Іванівна Сенина, Олександр Амброзійович |
Keywords: | танець хореографія мистецтво учитель хореографії народно-сценічний танець |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті розглядається багатогранність аспектів історичного становлення хорегографічного мистецтва. Акцентовано, що відповідно до вимог часу засобами хореографічного мистецтва мають бути створені умови для виникнення у молоді прагнення до творчості, бажання жити в гармонії з навколишнім світом. При цьому учитель хореографії повинен стимулювати особистісні досягнення вихованців, формувати в них прагнення до творчої самореалізації, саморозкриття. Доведено, що переходячи від виконавця до виконавця, з покоління до покоління, з однієї місцевості в іншу, народний танець збагачується, досягаючи в ряді випадків високого художнього рівня, віртуозної техніки. У кожного народу склалися свої танцювальні традиції, пластична мова, особлива координація рухів, прийоми співвідношення руху з музикою. |
Description: | Ленд’єл-Сяркевич, А. А. Педагогічні традиції хореографічного мистецтва: історичний контекст / А. А. Ленд’єл-Сяркевич, В. І. Пуйова, О. А. Сенина // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.30-33 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3144 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lend’el–Syarkevych_Puyova_Senyna_Pedagogical_tradions.pdf.pdf | Педагогічні традиції хореографічного мистецтва: історичний контекст | 871.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.