Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3143
Назва: Змістові орієнтири європейської освіти на початку ХХІ століття
Автори: Зябловська, Дарина Євгенівна
Ключові слова: вища освіта
європейська освіта
особистість
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема змістових орієнтирів розвитку європейської освіти, а саме: роль техніки, технології, науки як рушійних сил розвитку людини і суспільства; реалізація розгорнутих міждисциплінарних досліджень особливостей сучасної дитини; актуалізація розвитку духовних витоків; надання психолого-педагогічної підтримки для саморозвитку та самореалізації людини; становлення людини як особистості; урахування освітніх потреб людини на різних стадіях її життєвого циклу; профілактика етно- та ксенофобії, виховання толерантності; створення систем дієвої психолого-педагогічної та соціально-педагогічної реабілітації. Зроблено висновок, що вища освіта в європейському контексті на початку ХХІ століття зміцнює свої позиції на основі міждисциплінарного та трансдисциплінарного підходів до конструктивного вирішення сучасних соціальних і технічних протиріч.
Опис: Зябловська, Д. Є. Змістові орієнтири європейської освіти на початку ХХІ століття / Д. Є. Зябловська // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.21-23
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3143
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ziablovska_Essential_guidelines.pdf.pdfЗмістові орієнтири європейської освіти на початку ХХІ століття844.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.