Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвардак, Маріанна Василівна-
dc.contributor.authorБілак, Н. М.-
dc.date.accessioned2019-05-06T12:28:48Z-
dc.date.available2019-05-06T12:28:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3141-
dc.descriptionШвардак, М. В. Основні підходи до організації та проведення педагогічного майстер-класу / М. В. Швардак, Н. М. Білак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - №Випуск 2(25). - С. 193-198en_US
dc.description.abstractУ статті з’ясовано сутність поняття «педагогічний майстер-клас». Розглянуто особливості та доцільність використання в практиці початкової школи майстер-класу як провідної технології трансляції педагогічного досвіду. Визначено алгоритм проведення майстер-класу за етапами: підготовчо-організаційний, презентаційний, моделюючий та рефлексивно-оцінюючий. Проаналізовано основні підходи до організації і проведення педагогічного майстер-класу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмайстер-класen_US
dc.subjectнауково-методична роботаen_US
dc.titleОсновні підходи до організації та проведення педагогічного майстер-класуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shvardak_Main_approaches.pdf.pdfОсновні підходи до організації та проведення педагогічного майстер-класу1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.