Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3140
Назва: Діалогічна технологія формування ціннісного самовідношення майбутнього вчителя іноземної мови
Автори: Сідун, Мар'яна Михайлівна
Білак, Н. В.
Ключові слова: діалог
діалогічна взаємодія
діалогічний підхід
модель учителя початкової школи
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність діалогічного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови, його роль у професійному становленні майбутнього фахівця; проаналізовано форми діалогічної взаємодії викладача і студентів у педагогічному процесі.
Опис: Сідун, М. М. Діалогічна технологія формування ціннісного самовідношення майбутнього вчителя іноземної мови / М. М. Сідун, Н. В. Білак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - №Випуск 2(25). - С. 175-180
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3140
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sidun_Dialogue_technology.pdf.pdfДіалогічна технологія формування ціннісного самовідношення майбутнього вчителя іноземної мови1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.