Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПинзеник, Олена Мафтеївна-
dc.date.accessioned2019-05-06T09:22:27Z-
dc.date.available2019-05-06T09:22:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3137-
dc.descriptionПинзеник, О. М. Дослідження сутності компетентнісного підходу у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти в умовах сучасного закладу вищої освіти / О. М. Пинзеник // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - №Випуск 2(25). - С. 150-157en_US
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі дослідження сутності та структури компетентнісного підходу майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах сучасного закладу вищої освіти. Проаналізовано різні підходи науковців щодо визначення суті поняття професійної компетентності педагога та його складових. На основі сучасних досліджень визначено основні риси компетентнісного підходу підготовки фахівців та сутності професійної компетентності вихователя як інтегрованого поняття.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectкомпетентнісно орієнтований підхідen_US
dc.subjectпідготовка фахівців дошкільної освітиen_US
dc.titleДослідження сутності компетентнісного підходу у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти в умовах сучасного закладу вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pinzenik_Investigation_of_the_essence.pdf.pdfДослідження сутності компетентнісного підходу у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти в умовах сучасного закладу вищої освіти1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.