Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorЧекан, К. В.-
dc.date.accessioned2019-05-06T07:28:37Z-
dc.date.available2019-05-06T07:28:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3122-
dc.descriptionЛалак, Н. В. Сучасний погляд на управління закладами загальної середньої освіти / Н. В. Лалак, К. В. Чекан // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - №Випуск 2(25). - С. 125-129en_US
dc.description.abstractВ статті розкривається теоретичний аспект процесу управління сучасними закладами загальної середньої освіти. Авторами визначено внутрішні та зовнішні фактори, що зумовлюють розвиток управління в освіті. Проаналізовано педагогічну спадщину В. Сухомлинського та визначено особливості її використання у практиці роботи сучасних менеджерів освіти. З’ясовано сутність понять «місія школи», «стратегічне управління». Закцентовано увагу на стратегічному управлінні та функціонуванні стратегічних освітніх альянсів. Визначено, що ефективність функціонування будь-якого закладу освіти базується на засадах педагогіки партнерства, на взаєминах, що будуються на демократичних засадах.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдемократизація освітиen_US
dc.subjectменеджерen_US
dc.subjectмісія школиen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectстратегічні альянсиen_US
dc.titleСучасний погляд на управління закладами загальної середньої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lalak_Modern view.pdf.pdfСучасний погляд на управління закладами загальної середньої освіти1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.