Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронова, Ольга Юріївна-
dc.contributor.authorКостю, Світлана Йосипівна-
dc.date.accessioned2019-05-04T11:12:33Z-
dc.date.available2019-05-04T11:12:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3113-
dc.descriptionВоронова, О. Ю. Дослідження професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / О. Ю. Воронова, С. Й. Костю // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - №Випуск 2(25). - С.100-103en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності. Виявлено особливості й специфіку підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій до фахової діяльності. Розглянуто рефлексивну компетентність як основу оптимізації професійної підготовки студентів до ефективної та результативної практичної соціальної роботи у майбутньому. Визначено, що для фахової підготовки даної категорії спеціалістів важливим є розвиток професійної рефлексії і як особистісної якості, і як властивості мислення, і як умови, необхідної для творчої самореалізації та професійної майстерності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectпрофесійне становленняen_US
dc.subjectмайбутні соціальні працівникиen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectрефлексивна компетентністьen_US
dc.subjectрефлексивна позиціяen_US
dc.titleДослідження професійної підготовки майбутніх соціальних працівниківen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronova_Kostiu_The_reaserches.pdf.pdfДослідження професійної підготовки майбутніх соціальних працівників1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.