Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3080
Title: | Вплив конформізму на самооцінку учнів старших класів |
Authors: | Брецко, Ірина Іванівна Марушка, В. Я. Королович, І. В. |
Keywords: | конформізм-нонкоформізм конформна поведінка пубертатний період самооцінка індивідуально-психологічні особливості індивіда |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | В статті розглядається особливості конформізму як психологічної характеристики особистості. Здійснено теоретичний аналіз літератури, щодо обраної теми та систематизовано інформацію про вплив конформізму на самооцінку учнів старших класів. Проведено експериментальне дослідження для підтвердження гіпотези про вплив конформності на самооцінку учнів. Визначено, що адекватна самооцінка сприяє досягненню внутрішньої узгодженості. Діяльність, що становить невід’ємний компонент самооцінки, виконує регулюючу функцію в самооцінці. Самооцінка є однією з ланок процесу саморегуляції діяльності та виступає тим утворенням в структурі особистості, яке піддається впливу ззовні. В статті також зазначається, що вчителям і батькам слід звернути особливу увагу на спілкування дітей, простежити, як вони взаємодіють з групою, чи вміють відстояти свою точку зору, висловити свою думку, тому як саме це якість, яке безпосередньо залежить від рівня самооцінки, формує відсутність конформізму. |
Description: | Брецко, І. І. Вплив конформізму на самооцінку учнів старших класів / І. І. Брецко, В. Я. Марушка, І. В. Королович // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.2(2). - С.26-32 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3080 |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Bretsko_The_influence_of_conformism.pdf.pdf | Вплив конформізму на самооцінку учнів старших класів | 765.35 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!