Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3075
Titel: Психолого-педагогічні умови готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями інклюзивної форми навчання
Autoren: Моргун, Ірина Валентинівна
Stichwörter: інклюзія
діти з особливими освітніми потребами
інклюзивне освітнє середовище
інтегроване освітнє середовище
креативність
професійна адаптація
розвивальне навчання
реабілітаційна педагогіка
Erscheinungsdatum: 2018
Zusammenfassung: У статті розглядається проблема формування інклюзивного освітнього середовища в загальноосвітніх навчальних закладах. Наводяться аргументи на користь перебування усіх учнів в інклюзивному освітньому середовищі. Висвітлено теоретико-методологічні основи навчання молоді в інтегрованому освітньому середовищі. Визначено філософські, педагогічні та психологічні основи викладання у вищій школі та готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями інклюзивної форми навчання. Розкрито специфіку ролі вчителя при інтеграції дітей з особливими освітніми потребами і виховання їх в умовах загальноосвітніх навчальних закладів. Зазначено, що головною метою соціального розвитку сучасного суспільства є повага до людського розмаїття, встановлення принципів солідарності та безпеки, що забезпечує захист та повну інтеграцію у соціум усіх верств населення, в тому числі й осіб з обмеженими можливостями здоров’я. Раціональна організація навчання є одним із найбільш ефективних засобів реалізації навчання та розвиток учнів із окресленими проблемами.
Beschreibung: Моргун, І. В. Психолого-педагогічні умови готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями інклюзивної форми навчання / І. В. Моргун // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С. 100-111
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3075
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Morhun_Psychological_and_pedagogical.pdf.pdfПсихолого-педагогічні умови готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями інклюзивної форми навчання697.69 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.