Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3068
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Березовська, Лариса Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-25T07:52:16Z | - |
dc.date.available | 2019-04-25T07:52:16Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3068 | - |
dc.description | Березовська, Л. І. Психологічні аспекти адаптації студентів до закладу вищої освіти / Л. І. Березовська // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С. 20-27 | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі адаптації студентів першого курсу до закладу вищої освіти. Розкрито окремі теоретичні основи розуміння адаптації студентів до навчання у закладі вищої освіти. Представлено результати емпіричного дослідження адаптованості студентів першого курсу до навчальної групи та навчальної діяльності. Описано отримані дані анкетування щодо задоволеності умовами навчання у закладі вищої освіти. Проаналізовано мотивацію, якою керуються у навчанні студенти першого курсу (отримання диплому, набуття знань, оволодіння професією). Визначено взаємозалежність між проявами адаптованості у закладі вищої освіти та проявом особистісної та ситуативної тривожності. Окреслено перспективи подальшого дослідження. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | адаптованість до навчання | en_US |
dc.subject | мотивація до навчання | en_US |
dc.subject | особистісна тривожність | en_US |
dc.subject | ситуативна тривожність | en_US |
dc.title | Психологічні аспекти адаптації студентів до закладу вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Berezovska_ Psychological_aspects.pdf.pdf | Психологічні аспекти адаптації студентів до закладу вищої освіти | 653.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.