Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.date.accessioned2019-04-25T07:25:53Z-
dc.date.available2019-04-25T07:25:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3066-
dc.descriptionБарчі, Б. В.Тривожність студентів першого курсу як психолого-педагогічна проблема / Б. В. Барчі // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С. 7-13en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі психологічних особливостей тривожності та її зв’язку з навчальною діяльністю студентів. В статті поданий ґрунтовний аналіз проблеми типологічної різноманітності феномену тривожності, проаналізовано причини тривожності студентів першого курсу денної форми навчання, висвітлені основні підходи до вивчення тривожності. У статті представлено результати емпіричного дослідження рівня особистісної та реактивної тривожності у студентів-першокурсників в реальних умовах навчальної діяльності. Проаналізовано різницю в результатах оцінки реактивної і особистісної тривожності. Обґрунтовано необхідність проведення соціально-психологічного тренінгу з вирішення даної проблеми.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectтривогаen_US
dc.subjectневротичністьen_US
dc.subjectнавчальна успішністьen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.titleТривожність студентів першого курсу як психолого-педагогічна проблемаen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barchi_Anxiety_students.pdf.pdf665.34 kBТривожність студентів першого курсу як психолого-педагогічна проблемаView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.