Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3066
Titel: Тривожність студентів першого курсу як психолого-педагогічна проблема
Autoren: Барчі, Беата Василівна
Stichwörter: тривожність
тривога
невротичність
навчальна успішність
студент
Erscheinungsdatum: 2018
Zusammenfassung: Стаття присвячена проблемі психологічних особливостей тривожності та її зв’язку з навчальною діяльністю студентів. В статті поданий ґрунтовний аналіз проблеми типологічної різноманітності феномену тривожності, проаналізовано причини тривожності студентів першого курсу денної форми навчання, висвітлені основні підходи до вивчення тривожності. У статті представлено результати емпіричного дослідження рівня особистісної та реактивної тривожності у студентів-першокурсників в реальних умовах навчальної діяльності. Проаналізовано різницю в результатах оцінки реактивної і особистісної тривожності. Обґрунтовано необхідність проведення соціально-психологічного тренінгу з вирішення даної проблеми.
Beschreibung: Барчі, Б. В.Тривожність студентів першого курсу як психолого-педагогічна проблема / Б. В. Барчі // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С. 7-13
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3066
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Barchi_Anxiety_students.pdf.pdf665.34 kBТривожність студентів першого курсу як психолого-педагогічна проблемаÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.