Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарічний, Тарас Романович-
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2019-01-26T10:16:35Z-
dc.date.available2019-01-26T10:16:35Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3051-
dc.descriptionЗарічний, Т. Р. Сутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону / Т. Р. Зарічний, О. В. Гаврилець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.152-157en_US
dc.description.abstractВ статті розглядається сутність маркетингового потенціалу та його значення в стратегічному розвитку регіону. Охарактеризовано складові маркетингового потенціалу. Визначено основні принципи управління маркетинговим потенціалом регіонів та наведені показники оцінювання маркетингового потенціалу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетинговий потенціалen_US
dc.subjectмаркетинговий потенціал підприємстваen_US
dc.subjectрегіональний маркетингen_US
dc.subjectмаркетинг регіонівen_US
dc.titleСутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіонуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n17-153-158.pdfСутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону243.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.