Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3051
Назва: Сутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону
Автори: Зарічний, Тарас Романович
Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: маркетинговий потенціал
маркетинговий потенціал підприємства
регіональний маркетинг
маркетинг регіонів
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається сутність маркетингового потенціалу та його значення в стратегічному розвитку регіону. Охарактеризовано складові маркетингового потенціалу. Визначено основні принципи управління маркетинговим потенціалом регіонів та наведені показники оцінювання маркетингового потенціалу.
Опис: Зарічний, Т. Р. Сутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону / Т. Р. Зарічний, О. В. Гаврилець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.152-157
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3051
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n17-153-158.pdfСутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону243.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.