Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербан, Ганна Вікентіївна-
dc.date.accessioned2018-12-21T13:17:41Z-
dc.date.available2018-12-21T13:17:41Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3030-
dc.descriptionЩербан, Г. В. Психолого-педагогічні особливості взаємовідносин у процесі навчання / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.16-23en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються психологічні особливості організації суб‘єкт-предмет-суб‘єктних взаємин у навчанні, як неперервного процесу розв‘язання вчителем нескінченного ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети – формування особистості учня. У дослідженні доведено, що суб‘єкт-предмет-суб‘єктні взаємини у навчанні формуються під час навчального спілкування, яке слід розуміти, як процес спільної роботи учителя і учня, у якому ця форма взаємодії будується на активному зворотному зв‘язку, який організовує, регулює і збагачує кожного з учасників цього процесу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectнавчальне спілкуванняen_US
dc.subjectнавчальна задачаen_US
dc.subjectпедагогічна компетенціяen_US
dc.subjectсуб‘єкт- предмет-суб‘єктні взаємини у навчанніen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні особливості взаємовідносин у процесі навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n17-17-24.pdfПсихолого-педагогічні особливості взаємовідносин у процесі навчання248.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.