Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3030
Название: Психолого-педагогічні особливості взаємовідносин у процесі навчання
Авторы: Щербан, Ганна Вікентіївна
Ключевые слова: навчальне спілкування
навчальна задача
педагогічна компетенція
суб‘єкт- предмет-суб‘єктні взаємини у навчанні
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються психологічні особливості організації суб‘єкт-предмет-суб‘єктних взаємин у навчанні, як неперервного процесу розв‘язання вчителем нескінченного ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети – формування особистості учня. У дослідженні доведено, що суб‘єкт-предмет-суб‘єктні взаємини у навчанні формуються під час навчального спілкування, яке слід розуміти, як процес спільної роботи учителя і учня, у якому ця форма взаємодії будується на активному зворотному зв‘язку, який організовує, регулює і збагачує кожного з учасників цього процесу.
Описание: Щербан, Г. В. Психолого-педагогічні особливості взаємовідносин у процесі навчання / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.16-23
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3030
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n17-17-24.pdfПсихолого-педагогічні особливості взаємовідносин у процесі навчання248.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.