Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2999
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бисага, С. В. | - |
dc.contributor.author | Кабаці, С. Б. | - |
dc.contributor.author | Роменський, В. І. | - |
dc.contributor.author | Фордзюн, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-18T09:43:04Z | - |
dc.date.available | 2018-12-18T09:43:04Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2999 | - |
dc.description | Бисага С. В. Дослідження проблем, пов'язаних із дотриманням правових норм щодо авторського права студентами при використанні інформаційних ресурсів / С. В. Бисага, С. Б. Кабаці, В. І. Роменський, Ю. І. Фордзюн // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2008. - №5. - С.135-142 | en_US |
dc.description.abstract | В статті методом анкетування студентів досліджена проблематика порушень норм авторського права, досліджена мотивація правопорушень. Розроблені рекомендації з вдосконалення відкритого доступу до інформаційних ресурсів та поліпшення якості навчального процессу. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МТІ | en_US |
dc.subject | порушення норм авторського права | en_US |
dc.subject | мотивація правопорушень | en_US |
dc.subject | вдосконалення відкритого доступу до інформаційних ресурсів | en_US |
dc.subject | поліпшення якості навчального процесу | en_US |
dc.title | Дослідження проблем, пов'язаних із дотриманням правових норм щодо авторського права студентами при використанні інформаційних ресурсів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
n5-140-147.pdf | Дослідження проблем, пов'язаних із дотриманням правових норм щодо авторського права студентами при використанні інформаційних ресурсів | 352.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.