Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2994
Назва: Використання сервісів Інтернету в маркетингу
Автори: Сеньків, Л. М.
Панченко, Оксана Дмитрівна
Ключові слова: Інтернет-маркетинг
основні інструменти Інтернет-маркетингу
переваги інформаційних ресурсів
служби Інтернету
Дата публікації: 2008
Видавництво: МТІ
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто переваги інформаційних ресурсів та служб Інтернету, що стали інструментарієм Інтернет - маркетингу , а також основні інструменти цього виду маркетингу в Мережі.
Опис: Сеньків Л. М. Використання сервісів Інтернету в маркетингу / Л. М. Сеньків, О. Д. Панченко // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2008. - №5. - С.119-126
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2994
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n5-124-131.pdfВикористання сервісів Інтернету в маркетингу342.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.