Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2994
Название: Використання сервісів Інтернету в маркетингу
Авторы: Сеньків, Л. М.
Панченко, Оксана Дмитрівна
Ключевые слова: Інтернет-маркетинг
основні інструменти Інтернет-маркетингу
переваги інформаційних ресурсів
служби Інтернету
Дата публикации: 2008
Издательство: МТІ
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто переваги інформаційних ресурсів та служб Інтернету, що стали інструментарієм Інтернет - маркетингу , а також основні інструменти цього виду маркетингу в Мережі.
Описание: Сеньків Л. М. Використання сервісів Інтернету в маркетингу / Л. М. Сеньків, О. Д. Панченко // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2008. - №5. - С.119-126
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2994
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n5-124-131.pdfВикористання сервісів Інтернету в маркетингу342.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.