Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.contributor.authorМаляр, Д.-
dc.date.accessioned2018-12-14T07:03:16Z-
dc.date.available2018-12-14T07:03:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2979-
dc.descriptionГаврилець, О. Формування моделі поведінки споживачів ресторанних послуг за результатами маркетингового дослідження / О. Гаврилець, Д. Маляр // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.234-241en_US
dc.description.abstractВ статті визначено основні фактори та характеристики, що визначають поведінку споживача при виборі закладу ресторанного сектору. Досліджено економічні, психологічні, культурні та соціальні чинники, що лежать в основі моделі поведінки споживачів ресторанних послуг. Здійснено аналіз та оцінку отриманих результатів, сформовано на основі виявлених структурних показників пріоритетну модель споживчої поведінки. За результатами досілдження визначено, що пріоритетною моделю поведінки споживачів при виборі закладу рестораноного є соціально-психологічна, в звязку з чим, пропонуєтться досілджуваному обєкту максимізувати зуссиля по оптимізації маркетингової діяльності саме по тим категоріям послуг, де такі фактори є найбільш вираженими.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectспоживча поведінкаen_US
dc.subjectфактори впливуen_US
dc.titleФормування моделі поведінки споживачів ресторанних послуг за результатами маркетингового дослідженняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n19-235-243.pdfФормування моделі поведінки споживачів ресторанних послуг за результатами маркетингового дослідження368.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.