Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2979
Назва: Формування моделі поведінки споживачів ресторанних послуг за результатами маркетингового дослідження
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Маляр, Д.
Ключові слова: маркетингові дослідження
споживча поведінка
фактори впливу
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): В статті визначено основні фактори та характеристики, що визначають поведінку споживача при виборі закладу ресторанного сектору. Досліджено економічні, психологічні, культурні та соціальні чинники, що лежать в основі моделі поведінки споживачів ресторанних послуг. Здійснено аналіз та оцінку отриманих результатів, сформовано на основі виявлених структурних показників пріоритетну модель споживчої поведінки. За результатами досілдження визначено, що пріоритетною моделю поведінки споживачів при виборі закладу рестораноного є соціально-психологічна, в звязку з чим, пропонуєтться досілджуваному обєкту максимізувати зуссиля по оптимізації маркетингової діяльності саме по тим категоріям послуг, де такі фактори є найбільш вираженими.
Опис: Гаврилець, О. Формування моделі поведінки споживачів ресторанних послуг за результатами маркетингового дослідження / О. Гаврилець, Д. Маляр // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.234-241
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2979
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n19-235-243.pdfФормування моделі поведінки споживачів ресторанних послуг за результатами маркетингового дослідження368.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.