Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2979
Titel: Формування моделі поведінки споживачів ресторанних послуг за результатами маркетингового дослідження
Autoren: Гаврилець, Олеся Василівна
Маляр, Д.
Stichwörter: маркетингові дослідження
споживча поведінка
фактори впливу
Erscheinungsdatum: 2015
Zusammenfassung: В статті визначено основні фактори та характеристики, що визначають поведінку споживача при виборі закладу ресторанного сектору. Досліджено економічні, психологічні, культурні та соціальні чинники, що лежать в основі моделі поведінки споживачів ресторанних послуг. Здійснено аналіз та оцінку отриманих результатів, сформовано на основі виявлених структурних показників пріоритетну модель споживчої поведінки. За результатами досілдження визначено, що пріоритетною моделю поведінки споживачів при виборі закладу рестораноного є соціально-психологічна, в звязку з чим, пропонуєтться досілджуваному обєкту максимізувати зуссиля по оптимізації маркетингової діяльності саме по тим категоріям послуг, де такі фактори є найбільш вираженими.
Beschreibung: Гаврилець, О. Формування моделі поведінки споживачів ресторанних послуг за результатами маркетингового дослідження / О. Гаврилець, Д. Маляр // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.234-241
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2979
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
n19-235-243.pdfФормування моделі поведінки споживачів ресторанних послуг за результатами маркетингового дослідження368.8 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.