Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарчій, Магдалина Степанівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T09:49:16Z-
dc.date.available2017-11-10T09:49:16Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано психолого-педагогічні погляди на професійно-особистісні якості вчителя, підходи до визначення даного поняття та розглянуто точки зору вчених на виявлення комплексу професійних особистісних якостей вчителя.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseriesВипуск 12-
dc.subjectпрофесійні якостіen_US
dc.subjectособисті якостіen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.titleПсихолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагогаen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Барчій М.С. Психолого педагогічні підходи.pdfПсихолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога161.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.