Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293| Название: | Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога |
| Авторы: | Барчій, Магдалина Степанівна |
| Ключевые слова: | професійні якості особисті якості вчитель |
| Дата публикации: | 2011 |
| Серия/номер: | Випуск 12 |
| Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано психолого-педагогічні погляди на професійно-особистісні якості вчителя, підходи до визначення даного поняття та розглянуто точки зору вчених на виявлення комплексу професійних особистісних якостей вчителя. |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293 |
| Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Барчій М.С. Психолого педагогічні підходи.pdf | Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога | 161.85 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.