Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2933
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, М. М.-
dc.contributor.authorЛендєл, Олег Дмитрович-
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2018-12-04T09:11:55Z-
dc.date.available2018-12-04T09:11:55Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2933-
dc.descriptionБойко М. М. Використання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва / М. М. Бойко, О. Д. Лендєл, І. М. Чучка // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №3. - С.167-176en_US
dc.description.abstractВ статті проаналізовано погляди різних авторів стосовно сутності територіального маркетингу. Зазначено основні сфери застосування територіального маркетингу, зокрема питання застосування теорії територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва. Відповідно економічний механізм у даному випадку буде спрямовано на забезпечення сталого, пропорційного й соціально орієнтованого розвитку всіх території і ростом інтеграційних процесів між регіонами. Розглянуто основні функції територіального маркетинг) та стратегічні напрямки його застосування в сфері прикордонного співробітництва.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМТІen_US
dc.subjectтериторіальний маркетингen_US
dc.subjectприкордонне співробітництвоen_US
dc.titleВикористання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n3-168-177.pdfВикористання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва362.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.