Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2933
Назва: Використання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва
Автори: Бойко, М. М.
Лендєл, Олег Дмитрович
Чучка, Іван Михайлович
Ключові слова: територіальний маркетинг
прикордонне співробітництво
Дата публікації: 2007
Видавництво: МТІ
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано погляди різних авторів стосовно сутності територіального маркетингу. Зазначено основні сфери застосування територіального маркетингу, зокрема питання застосування теорії територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва. Відповідно економічний механізм у даному випадку буде спрямовано на забезпечення сталого, пропорційного й соціально орієнтованого розвитку всіх території і ростом інтеграційних процесів між регіонами. Розглянуто основні функції територіального маркетинг) та стратегічні напрямки його застосування в сфері прикордонного співробітництва.
Опис: Бойко М. М. Використання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва / М. М. Бойко, О. Д. Лендєл, І. М. Чучка // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №3. - С.167-176
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2933
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n3-168-177.pdfВикористання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва362.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.