Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2933
Название: Використання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва
Авторы: Бойко, М. М.
Лендєл, Олег Дмитрович
Чучка, Іван Михайлович
Ключевые слова: територіальний маркетинг
прикордонне співробітництво
Дата публикации: 2007
Издательство: МТІ
Краткий осмотр (реферат): В статті проаналізовано погляди різних авторів стосовно сутності територіального маркетингу. Зазначено основні сфери застосування територіального маркетингу, зокрема питання застосування теорії територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва. Відповідно економічний механізм у даному випадку буде спрямовано на забезпечення сталого, пропорційного й соціально орієнтованого розвитку всіх території і ростом інтеграційних процесів між регіонами. Розглянуто основні функції територіального маркетинг) та стратегічні напрямки його застосування в сфері прикордонного співробітництва.
Описание: Бойко М. М. Використання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва / М. М. Бойко, О. Д. Лендєл, І. М. Чучка // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №3. - С.167-176
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2933
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n3-168-177.pdfВикористання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва362.12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.