Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2933
Title: Використання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва
Authors: Бойко, М. М.
Лендєл, Олег Дмитрович
Чучка, Іван Михайлович
Keywords: територіальний маркетинг
прикордонне співробітництво
Issue Date: 2007
Publisher: МТІ
Abstract: В статті проаналізовано погляди різних авторів стосовно сутності територіального маркетингу. Зазначено основні сфери застосування територіального маркетингу, зокрема питання застосування теорії територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва. Відповідно економічний механізм у даному випадку буде спрямовано на забезпечення сталого, пропорційного й соціально орієнтованого розвитку всіх території і ростом інтеграційних процесів між регіонами. Розглянуто основні функції територіального маркетинг) та стратегічні напрямки його застосування в сфері прикордонного співробітництва.
Description: Бойко М. М. Використання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва / М. М. Бойко, О. Д. Лендєл, І. М. Чучка // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №3. - С.167-176
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2933
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n3-168-177.pdfВикористання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва362.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.