Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2912
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-28T09:40:03Z | - |
dc.date.available | 2018-11-28T09:40:03Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2912 | - |
dc.description | Щербан Т, Д. Психологія навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №2. - С.141-147 | en_US |
dc.description.abstract | Досліджено навчальне спілкування як система суб'єкт -предмет-суб'єкт. З’ясовано будову процесу навчального спілкування, його функції та властивості. Виявлено, що функціональна структура навчального спілкування має ґрунтуватися на засадах майєвтики і сугестивності навчальних предметів. Визначено, що продуктивність навчального спілкування визначається рівнем опанування вчителем комплексу здатностей До зазначеного комплексу належать, зокрема: спостережливість (дослідницькі здатності ); педагогічний такт (гуманістичні); любов до дітей , емпатія (почуттєві); здатності до навіювання , впливу на учнів (сугестивні); здатності проектувати активність учнів (конструктивні); уміння словом виражати свої думки (мовленнєві здатності); здатності використання інноваційних методів навчання (дидактичні); уміння підсилювати думки мімікою і пантомімікою (експресивні); організовувати процес навчання і виховання (організаторські); здатність проникати у внутрішній світ учня (перцептивні); знання психології учнів (гностичні); уміння встановлювати взаємовідносини з людьми (комунікативні); науково - дослідницькі; здатність об’єднувати разом різні, несхожі елементи (синектичні); здатність допомагати народженню думки, почуттів та образу (майєвтичні). Окреслено систему факторів, що впливають на ефективність реалізації потенціалу спілкування вчителя і на етапі його вузівської підготовки. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МТІ | en_US |
dc.subject | навчальне спілкування | en_US |
dc.subject | будова | en_US |
dc.subject | функції | en_US |
dc.subject | властивост | en_US |
dc.subject | продуктивність | en_US |
dc.title | Психологія навчального спілкування | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
n2-143-149.pdf | Психологія навчального спілкування | 336.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.