Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2912
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-11-28T09:40:03Z-
dc.date.available2018-11-28T09:40:03Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2912-
dc.descriptionЩербан Т, Д. Психологія навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №2. - С.141-147en_US
dc.description.abstractДосліджено навчальне спілкування як система суб'єкт -предмет-суб'єкт. З’ясовано будову процесу навчального спілкування, його функції та властивості. Виявлено, що функціональна структура навчального спілкування має ґрунтуватися на засадах майєвтики і сугестивності навчальних предметів. Визначено, що продуктивність навчального спілкування визначається рівнем опанування вчителем комплексу здатностей До зазначеного комплексу належать, зокрема: спостережливість (дослідницькі здатності ); педагогічний такт (гуманістичні); любов до дітей , емпатія (почуттєві); здатності до навіювання , впливу на учнів (сугестивні); здатності проектувати активність учнів (конструктивні); уміння словом виражати свої думки (мовленнєві здатності); здатності використання інноваційних методів навчання (дидактичні); уміння підсилювати думки мімікою і пантомімікою (експресивні); організовувати процес навчання і виховання (організаторські); здатність проникати у внутрішній світ учня (перцептивні); знання психології учнів (гностичні); уміння встановлювати взаємовідносини з людьми (комунікативні); науково - дослідницькі; здатність об’єднувати разом різні, несхожі елементи (синектичні); здатність допомагати народженню думки, почуттів та образу (майєвтичні). Окреслено систему факторів, що впливають на ефективність реалізації потенціалу спілкування вчителя і на етапі його вузівської підготовки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМТІen_US
dc.subjectнавчальне спілкуванняen_US
dc.subjectбудоваen_US
dc.subjectфункціїen_US
dc.subjectвластивостen_US
dc.subjectпродуктивністьen_US
dc.titleПсихологія навчального спілкуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n2-143-149.pdfПсихологія навчального спілкування336.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.