Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2909
Название: Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: транскордонне співробітництво
Карпатський єврорегіон
маркетинговий менеджмент
функції та принципи
дерево цілей
Дата публикации: 2018
Издательство: Львів : ДУ "Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України"
Краткий осмотр (реферат): Наведено та обґрунтовано сучасну проблему управління української частини Карпатського єврорегіону. Вказано на інноваційну систему керування цього єврорегіонального об’єднання з новими учасниками його системи менеджменту, яка побудована на маркетингових засадах. У результаті розроблено сучасні принципи та функції маркетингового управління транскордонним співробітництвом. Проаналізовано також сучасні принципи функціонування стратегії «Карпатський єврорегіон 2020». Побудовано дерево цілей транскордонного співробітництва задля спрощеної схеми орієнтування та управління його всіма суб’єктами-учасниками єврорегіону.
Описание: Гегедош К. В. Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва / К. В. Гегедош // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - Львів : ДУ "Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України", 2018. - №3 (89). - С. 44-53
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2909
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гегедош_1.pdfМаркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва1.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.